De wereld van Hannah en Emma

7 mei 2006

Hoe het allemaal begon

Hij is er - hopelijk - onze blog! In het hedendaagse tijdperk ben ik het aan mezelf verplicht om, nu ik (opnieuw) een dagboek wil bijhouden, voor de blog te kiezen. Na de inschrijfprocedure kan ik me momenteel jammer genoeg niet onmiddellijk herinneren voor welke titel ik gekozen heb, maar ik neem aan dat dit me mits enig zoek- en denkwerk wel zal lukken.

Alleszins lekker spannend en opwindend! Een maagdelijke start van wie weet, een levenslange neerslag van het wedervaren van onze familie, een tijdsdocument dat door onze kleinkinderen met rode oortjes gelezen zal worden, dat voor onszelf warme herinneringen aan langvervlogen tijden zal oproepen. En dat alles begon op een doodgewone zondagavond in de lente van 2006, achter de pc, Hans voor tv, kinderen in bed, morgen weer werkdag.